Hairmania

  2012-09-28 / 10:39:18 / Inspiration /
Dags att klippa och färga om håret snart igen, men det finns ju sååå mycket valmöjligheter och jag är sämst på att ta beslut och bestämma mig för EN sak! Jag vet hur jag vill ha min frisyr klippt :) måste klippa va säkert 7-8 cm på längden för nu är det så slitet så att det måste verkligen ryka! Men HUR ska jag färga det? :( hjälp mig!
jag älskar den här frisyren och det va såhär jag klippte mig sist, fast med lite längre längder, men har en känsla att den kommer bli ganska så lik den här gången när jag måste klippa av allt slitet :(
 
över till färgerna, jag vet fortfarande inte om jag vill lämna det röda, men jag vill ha lite mer höstiga färger och något som jag kan matcha höst-maken med, med mörka läppar t.ex. det kan jag inte göra nu med mitt röda hår :/  så ska jag köra på Maghogany?
Mocka?
Mörk chokladbrun?
Eller äkta kastanj?
Som jags krev tidigare så kan jag inte bestämma mig, är rädd att brun ska bli tråkigt även om det kanske är det jag känner att jag vill ha nu :/ tycker Lindseys färg är skitsnygg men jag skulle också kunna prova Mocka... fast alla tycker jag ska ha kvar den röda nyansen i håret... :'( ilandsproblem



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious