Vad är grejen med rubriker?

  2012-10-09 / 20:35:14 / Allmänt /
 
Borde sätta mig och plugga spanska, matte, samhäll, svenska och gud vet vad... men vet ni? DET ÄR HOCKEY PÅ TV OCH DET GÅR FÖRE känner jag :) inne på andra nu och Hv kvitterade nyss 1-1 mot Luleå. HV har haft i stort sett hela matchen men LHF lyckades göra ett lite olyckligt mål i slutet på första :( (men jag stör ihjäl mig på att "expertkommentatorn" säger STEFAN Dyk? vafan? xd)  
 
Lyckades komma iväg en sväng till gymmet med :) det va sjukt gött att slita sönder musklerna lite igen ;) första ordentliga gemomköraren nu efter jag har blivit frisk :) skakade som ett asplöv i armarna när jag va klar och skulle cykla hem (som jag förretsen gjorde idag ;)) trots ett platt bakdäck -.-
 
Bjuder tills vidare på en vacker bild på laget <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious