Tisdag = Sovmorgon

  2012-10-16 / 08:48:26 / Allmänt /
Jag tror aldrig att jag tar vara på min sovmorgon, jag går alltid upp minst en timme innan jag behöver... idag t.ex. börjar jag tio, men ändå gick jag upp halv 8? Vad är mitt problem? :P
 
Jag hade iof tänkt att gå till gymmet på morgonen nu innan skolan, men jag har träningsvärk från styrkepasset igår, så jag chillar nog idag och köttar sönder på styrkan imorn i skolan (Y)
 
Jag har iaf jaft tid att äta frukost i lugn och ro och har nu lite sakta börjat göra mig iordning :) såhär långt har jag hunnit platta håret ;) smink och kläder återstår... jag återkommer med dagens outfit.
Fina tröjan i bakgrunden <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious