Studiedag = Plugg

  2012-10-04 / 11:47:00 / Allmänt /
 
Det hörs vi faktist på namnet ;) STUDIEdag.. men frågan är då hur många det faktist är som pluggar en dag som denna? ;) dom som precis bytt skola och har en del att ta igen och prov att plugga till har inte så mycket till val :/ Har suttit med Natukunskapen nu i två timmar och blev precis klar :) Nu måste jag ta tag i Matten... prov nästa fredag -.- och jag brukar säga att jag kommer få F på prov.. men numenar jag det verkligen... Matte 2b kursen är TYP SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mycket svårare än Matte 1b och jag faila nästan i den kursen :'( fan! Jag förstår verkligen INGENTING av den här kursen.. "i i kvadrat" och "konjugat- och kvadreringsregler" när fan kommer jag anvädnda det i livet? -.-
så just nu sitter jag med två datorer, en mattebok, en NK-bok, två skrivböcker och 34827492347 papper (Y) och icke att förglömma ett glas vatten ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious