Pluggeliplugg

  2012-10-25 / 17:37:52 / Allmänt /
Sitter här med böcker och papper och stenciler och anteckningar av alla dess slag och försöker få allt att sitta till provet imorn, och nu tror jag att vi börjar närma oss ;) Känner mig inte lika vilsen som jag gjorde imorse innan jag satte igång på allvar :) 
 
Förövrigt mår jag bättre nu, mår inte illa längre och har bara ont i magen till och från (Y) hoppashoppashoppas att jag blir bra tills imorn! 
 
Annars har jag spenderat dagen med film med fina mamma, bakning av kärleksmums och snart blir det middag med HELA familjen för en gång skull :D om alla beter sig kommer det bli en mycket fin kväll :) som förhoppnigsvis slutar med tre pinnar åt Jönköpingslaget ;) 


Elin

Kul att jag räknas till familjen då.......... :(

2012-10-26 @ 09:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious