Mycket trevligt söndag :)

  2012-10-07 / 19:36:16 / Allmänt /
Även om jag ahr suttit med näsan i matteboken i stort sett hela dagen så har denna söndag varit väldigt mysig :) vi pausade lite i mattestudierna och åkte och firade Elin på golfresturangen och jag åt världens godaste Ceasarsallad med räkor! Jag lovar, en av de godaste salladerna jag ätit, bara ceasarsalladen jag åt på öland i sommras var godare :D
 
Förutom det så har jag som sagt inte gjort så mycket, jag käka upp resten av bananpajen jag gjorde igår (fruktansvärt gott det också... åt upp allt innan jag han ta kort :/) hade i lite för mycket mjöl i degen bara så den blev lite fast och lite föör degig, men jag ska snart göra den igen och så lovar jag att ta kort på den och lägga up exakta mått ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious