Min Hjälte

  2012-10-16 / 15:48:09 / Hv71 /
Vi har som en uppgift i svenskan att vi ska skriva om våran hjälte, och den här uppgiften fick vi för 1 kanske snart 2 veckor sen och jag har gått och funderat och funderat och grunnat och funderat ännu mer. Jag har inte haft nån aning om vem som är min hjälte, så när Oscar Sundh skadade sig härom veckan och redan dagen efter sa att han längtade tillbaka till hockeyn blev jag imponerad av hans kärlek till hockeyn och hans mod att återvända efter en sån skada. Jag funderade då på att välja att skriva om honom.. dessa tankar gick senare över i att skriva om hela laget Hv71. Men det kändes ändå inte riktigt som något som jag riktigt kunde skriva om och kunna referera och diskutera kring. Inte förrän NU gick det upp för mig vem och vad jag ska skriva om. SJÄLVKLART ska jag skriva om den största, bästa och kanske mest älskade spelaren och människan i HVs historia: Stefan Liv!
 
Jag tänker inte skriva värsta uppsatasen om det här och nu, men att det inte har slagit mig innan? Stefan Liv är min och jag vet många andras hjälte också! Om man bara fanns kvar här så att han kunde få se det med egna ögon och förstå själv hur mycket han betyder!
 
Stefan Liv, alltid saknad, aldrig glömd ♥ 
hv



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious