Kvarg och Squashpasta?

  2012-10-18 / 18:49:49 / Allmänt /
Torsdag equals morgonträning med världens finaste vän. Och efter det längsta dagen i världshistorien -.- slutar fyra! Det är fan inte mänskligt :( är så sjukt trött och har världens träningsverk i armar och rygg efter passet imorse på gymmet. Och på tal om gymmet så måste jag (liksom alla andra träningsfreak) tips om lättkvarg! Det är ju sjukt nyttigt och jättebra att äta vid träning, dessutom är det väldigt mättande också :) Eftersom jag inte kunde ta med det och äta det efter gymmet som jag egentligen borde så åt jag det men blåbär och ananas och en skvätt vitaminvatten(eftersom det inte är speciellt gott naturellt heller :/) med rågbröd till frukost innan jag drog. Och efter tog jag istället en banan och en av mina hemmagjorda knäckebröd med kalkon.
Och till middag provade jag att göra squashpasta, och trots att jag överkokte den en aning så var det över förväntan, lite vattnigt som sagt, men väldigt gott! Det måste ni också prova nån gång, tog ingen bild på middagen eftersom det såg inte speciellt aptitligt ut :P men jag lovar att göra det nästa gång ;)
 
Imorn blir det däremot riktigt lyxmiddag, Adam fyller år och av någon jävla anledning så ska man fira så in i helvete då -.- med varmrätt, efterrätt och tårta.. trots att det bara blev tacos när nathalie fyllde?
Men jag kommer inte kunna käka hälften av den maten heller eftersom det verkar vara svårt att köpa laktosfria produkter .... nu ska jag sluta klaga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious