jahoppdåvardetennyveckadå

  2012-10-08 / 15:02:03 / Allmänt /
kreativiteten på rubriker är ju inte direkt min starka sida xd varför ska dom behövas..? jaja
 
Nu är det ny vecka och nu måste jag säga att jag känner mig rätt hemma på facetten, imorn är det ju exakt en vecka sen jag började :) och allt har flytit på jättebra :D 
  Tänkte att jag skulle komma igång med träningen igen den här veckan eftersom jag är frisk från min jävla förskylning MEN sista lektionen innan jag slutade fick jag såklart fruktansvärt ont i huvudet, så det blev inget med det -.- släpade med mig fetaste väskan ner för INGET -.- kanske låter som sämsta ursäkten i världshistorien, men det är faktiskt sant :( 
 
Rädd att måndagar bara är dom dagarna jag hinner träna också nu i ett par veckor framöver :( eftersom jag har en del plugg att ta igen och liknande :( vi får se hur det går.. jag hoppas jag kan klämma in minst två pass i veckan iallafall :/ 
 
Nu vankas det spanksaplugg och lite senare matte när mamma kommer hem... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious