Fruktansvärt dålig uppdatering idag...

  2012-10-11 / 22:38:49 / Allmänt /

Jag vet, men jag har faktiskt haft skäl! Jag har inte haft nån tid i skolan alls och som jag skrev förut så spendera jag morgonen på gymmet! Jag hann vara hemma och slappna av i kanske en halvtimme innan Sama kom över och eftersom jag inte träffat henne på över en vecka så ville jag prata och va med henne och snart kom mamma och Adam hem, och då va det bara att sätta igång med maten och direkt efter matteplugg!

Så nu har jag suttit ytterligare 3-4 timmar och pluggat matte, har precis duschat och lagt mig i sängen och det är nog första gången idag som jag känner att jag kan slappna av något iallafall... Jag försöker att släppa nervositeten och oroligheten för provet imorn och allt runt omkring! För just nu känns det som att jag kommer gå in i väggen vilken sekund som helst :'(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious