Friday I'm in love

  2012-10-19 / 16:31:00 / Allmänt /
Brukar det inte heta så? Friday I'm in love? Så helvete heller! Det här har nog varit den jävligaste fredagen i världshitsorien! Kallt och mörkt och regnigt och hemskt och ännu värre än så! Jag har frusit sönder i vanlig ordning och bad om att få skjuts hem, för att slippa gå och bli ännu mer kall och blöt även fast det bara är yttepytte bit hem. Och visst va  det va ju lugnt... tror du det stod någon bli utanför när jag hade slutat? Nej! och det regnade! inte lite! Va tvungen att ställe mig i duschen i 20 minuter när jag kom hem för att få upp värmen igen :(
Och skovalet kanske inte va det opptimala heller :( mina tår va isbitar!
 
Ja ni hör ju på vilket bra humör jag är på! Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig i soffan och moffa i mig chips! Men icke, inga chips för min del och så kommer ju hela världen hit ikväll och ska fira adam -.- BLÄ på den här dagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious