Blev en rätt så trevlig dag ändå.. :)

  2012-10-04 / 22:35:25 / Allmänt /

Efter att jag suttit med plugg i x antal timmar, och verkligen försökt att förstå matten :( utan framgång så va det dags att pipa in till stan och möta upp mina fina vänner för lite mat :) Taste of Thai! Rekommenderar verkligen den resturangen! :D skitgott och jättemysigt! Varnar dock er som är lite känsliga för stark mat ;) jag tog en räkwok med vitlök och grönsaker. Det va två chillifrukter i starkhet på den rätten (tre va starkast) och jag som ändå älskar stark mat och brukar dra på MYCKET mer krydda O.s.v. Här hemma höll på att dö efter 3 tuggor! Efter ett tag vande jag mig och det va verkligen jättegott med wow va snorig jag blev av den maten :P

Hem och se de två sista periodena i smålandsderbyt ;) Växjö-HV71! Och självklart blev det ytterligare tre pinnar för Jönköpingslaget <3 blev dock en rejäl och riktigt ful tackling i huvudet på Liket :'(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious