6 om mig

  2012-10-18 / 21:45:00 / Allmänt /
♥ Jag älskar att ge, och älskar att köpa presenter jag blir nöjd med till folk! Jag ger hellre än får
 
♥ Jag älskar korv! I stort sett all korv, och även fast jag vet att det inte alls är nyttigt så skulle jag aldrig ge upp korv!
 
♥ För lite mer än ett år sedan trodde ja aldrig att jag skulle bli intresserad av någon sport som inte hade nått med ridning o göra. Nu älskar jag ishockey och avgudar Hv71!
 
♥ Jag kan inte vänta en dag till på att flytta hemifrån och äntligen få bestämma över mig själv och mitt eget, att få styla sitt eget hem, laga sin egen mat utan gnäll och göra precis vad jag vill! (Dock måste jag ju vänta några år till :( )
 
♥ Jag ska ALDRIG ha barn! ALDRIG ALDRIG NÅGONSIN!
 
♥ Jag hatar Jul men älskar Halloween!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious