WORK HARD

  2012-11-06 / 17:32:00 / Träning /
Känner mig riktigt stolt när jag ser det där citatet, trots att jag tror att min kropp kommer göra ännu ondare imorn än vad den gör idag, även fast mina ben värker fan och min rumpa och axlar typ skakar av smärta så fort jag rör mig ;D men fan va gött det känns :D körde ett hårt kondotions- och armpass imorse innan skolan. Började med 10 minuter power-walk i uppförsbacke och fortsatte med 40 minuters långa intervaller, 20 minuter armstyrka och så avslutade jag med 100 sit-ups och 1 min plankan. Körde så jag fick kväljningar, vilket va ganska obehagligt eftersom jag ALDRIG kört så hårt att jag har velat spy innan :O men det va välbehövligt och det kändes så jävla gött efter!
 
Har varit otroligt seg och i stort sett inte fått något gjort i skolan idag, men det känner jag nästan inte att det gör något, det tar jag igen imorn ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious