Världens godaste omelett

  2012-11-14 / 12:32:28 / Kost /

På onsdagar har vi ju en håltimme på två och en halvtimme eller nått, så jag gick hem och rakade benen i all hast, eftersom vi har idrott sen och jag var lurvigare än en Björn! JK.

Men sen gjorde jag lunch, och jag gjorde en snabb röra på svamp, lök, groddar, sockerärtor och squash till det käka jag den godaste omeletten jag någonsin ätit! Gjord på ett ägg, mozzarella och massor med grillkrydda! Jag skulle kunna äta den till frukost, lunch och middag 7 dagar i veckan! Där överträffade jag verkligen mig själv!

På sidan hade jag lite mozzarella med tomat och ett knäckebröd som jag gjorde igår (det blev väldigt bra för övrigt, inte för smuligt och alldeles lagom krispigt).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious