TGIF

  2012-11-16 / 19:06:58 / Allmänt /
Lägg märke till mig rubrik ;) mycket stolt hehe :)) dock verkar det blir en ensam fredag, är lite halvosams med de vuxna.. eller de pratar inte med mig av någon anledning? och nej, jag har inte drygat eller varit taskig på något sätt! Den här gången är det inte mitt fel! 
  Nathalie ska tydligen iväg, och Adam... är inte ens ett alternativ xd
 
Så jag kanske går ner snart, tar en ruta mörk choklad, några nötter och kanske några bitar mango om det finns nån och så blir det lite zappande mellan MTV World Stage -Justin Bieber och hockeymatchen mellan Troja Ljungby och Tingsryd AIF. Dyken, Gunnarsson och Williamsson kommer pendla lite mellan lagen (Hv71 och Troja) så nu har jag en anledning att följa hockeyallsvenskan också ;D  
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious