SUSHI KVÄLL

  2012-11-17 / 16:11:57 / Allmänt /
Nu är vi hemma igen efter ett par timmar i stan och julklappshandlingen. Och när jag sa attjag tyckte jag va ute tidigt iår så att jag skulle slipppa stressen... jag tror alla resten av världen tänkte likadant för FAN va folk det va inne i stan! Det va flera personer som jobbade i affärer som sa att det hade varit den värsta juklappsdagen hitills. 
  Är mycket nöjd med det jag lyckades få tag på idag :) 
 
Nu ska jag försöka göra klart engelska inlämningen, även fast det är hockey på tv:n. Hemma mot Frölunda, vilket innebär högt tryck både på isen och på läktaren! Snart är det min tur att sitta i Kinnarps och heja fram mitt lag! 4e December <3
 
Eftersom det bara är jag och mamma hemma (då Magnus, Adam och Nathalie är i Linköping och kollar på hemmamatchen mot växjö) så ska va ha lite mys med hemmagjord sushi och annat mys! Trevligt :D 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious