Sockersug ...?

  2012-11-08 / 20:43:13 / Kost /
Idag var första gången på VÄLDIGT länge som jag hade sockersug, anledningen var antagligen att den idiotensom la våra scheman inte tänkte på att eleverna som går på facetten är människor.
  Vi börjar klockan tio, har en lektion och sen lunch, efter lunch har vi sen 3 ganska långa lektioner men korta raster mellan innan vi slutar vid 16.00. Yes, man kan ju inte direkt säga att kosten blir speciellt balanserad på torsdagar. Dessutom tränar jag på torsdagar innan skolan, jag går upp runt åtta och käkar frukost innan jag går till gymmet och efter träningen måste jag ju få i mig nått också, och det blir oftast en frukt eller en knäckemacka med ot och kalkon. Så jag är ju inte speciellt hungrig när det är lunch -.- Det blir helt snett...
 
Så nu för att stilla mitt sockersug lite tog jag med mig lite gojibär och 3 chachewnötter upp att snaska lite på ;) och det bästa är att det faktist funka ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious