SNYGG I JUL

  2012-11-19 / 19:52:00 / Inspiration /
Jag vet att det finns många där ute och vill vara lite extra snygga på jul, själv tänker jag kör på något gammalt som ligger och skräpar i garderoben. Men till er som prompt måste köpa en ny julklänning varje år så kommer några tips här :)
Klänning i spets från Nelly.com, 279:- LÄNK
Jag tycker personligen att det är skitsnyggt när man visar ryggen och den här klänningen gör det ett elegant sätt och har en model som funkar även på julen. Nelly.com 399:- LÄNK
Har du på dig den här klännigen kanske du inte vill smälla i dig så mycket mat som kanske hör julen till, men jag tycker att klänningen va supersöt med lite öppen rygg och en stor rosett. Nelly.com 499:- LÄNK
Lite mer vintagestil på den här klänningen, men jag gillar den stylingen som modellen har på bilden passar utmärkt till. Bubbleroom.se 599:- LÄNK
Jag tycker att gröna klänningar passar lika bra som röda till jul, och den här klänningen tyckte jag va lite rolig och speciell. Dem skulle passa jättebra som nyårsklänning också. H&M 599:- LÄNK
Sist men inte minst, min favorit. Jag älskar den här klännigen, den ser skön ut, har en snygg mysig färg och gör den speciell med lite strass på axlarna och med "hålet" i ryggen. Hade jag inte varit så fattig hade jag köpt den här klänningen på stunds! H&M 299:- LÄNK
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious