SNÖ OCH JULPYNT

  2012-11-28 / 19:22:36 / Allmänt /

Nu tror jag att jag bara måste acceptera att julen är på ingång, snön ligger som ett täcke på marken och man kan knappt se igenom eller se gräset längre! Det lyser stjärnor och julstakar i stort sett varje fönster och det säljs både julkalendrar, julskinka och tomteskum i affären :(

Börjar känna mig riktigt illa till mods och känslan blir bara starkare för varje dag vi kommer närmare julafton! Även fast jag vill känna julstämningen och allt det mysiga som följer med den kan jag inte, jag vill inte tro att julen kommer bli bra iår när jag vet att den inte kommer bli det! Det va riktigt många år sen som jag va riktigt glad och kände ren glädje på julafton och iår har det smittat av sig på allt som påminner om jul! Alla högtider som måste spenderas med familjen går alltid åt helvete, men julen tar fan priset!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious