SEG DAG

  2012-11-15 / 19:23:21 / Allmänt /
Torsadagna är inte direkt kända för att vara den mest smidiga och för att vara en dag som man glider igenom lite lätt. Vi börjar iof kvart över tio, men jag spenderar ju morgonen på gymmet, så det blir uppstigning vid vanlig tid för mig ändå. Slutar sedan vid fyra efter tre jävligt långa och sega lektioner efter lunch, nej usch! Det ända som får en att klara sig igenom torsdagen är att man hela tiden får gå och tänka "imorgon är det fredag,imorgon är det fredag, imorgon är det fredag!!!!"
 
Efter skolan blev det en timme till på gymmet ihop med nathalie, så nu kommer jag klara med med en rätt fin träningsvärk i helgen. Både i rumpa, ben, rygg och möjligen axlar och överarmar. Men det sitter fint ;)  
 
Har haft en fin liten kvällsstund ihop med nathalie och mamma, vi har suttit och disskuterat allt från politik, rasism, ishockey, filmer till mens och Gud. Mycket trevligt, och jag har fått göra utlopp för lite känslor i både det ena och det andra :) Nu gäller hockey borta mot Gävlegrabbarna i Brynäs.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious