OBAMA VS ROMNEY

  2012-11-06 / 17:09:00 / Allmänt /
Jag antar att det inte är någon som har missat att det är val i USA idag, man kan fan inte vända sig åt varken höger,vänster, bakåt eller framåt utan att man ser nått om den här jävla skiten. Själv är jag fruktansvärt ointresserad av politik och allt som ens snuddar vid det begreppet, men när det är ett såhär stort beslut som ska tas och som dessutom kommer att påverka hela världen får man väl lov att ta ställning i frågan. Och frågar du mig hoppas jag att Obama vinner, han verkar mer down to earth och står (tror jag) för mer människliga rättigheter och liknande än Romney. Men som sagt, jag tror inte att det finns nån annan utanför USA som inte vill att Obama ska vinna, det är nog bara den procenten där som vill se Romney vid makten, men det är väl tur att det bara är val där och inte i hela världen (beroende på hur man ser det förståss?)
 
Är du nått insatt i detta och vem vill du se som president de nästa 4 åren?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious