Nu är jag igång igen

  2012-11-05 / 15:51:27 / Träning /

Äntligen är jag igång, och då menar jag inte skolan ... Hade inte gjort något att vara ledig en vecka till :/ dock blir jag mer motiverad de veckor jag går i skolan och tar jag med mig träningskläder dit kan jag ju inte bara gå hem sen efter utan att ha använt dom lite iaf :)

Det märktes dock att jag inte har kunnat träna på 2 veckor P.g.a. Magen -.- så jag körde inte stenhårt, hade önskat att jag hade kunnat köra hårdare... Tror min självdisciplin börjar tryta också, kan inte pusha mig själv lika hårt som jag kunde i somras :/ kanske är bra att jag ska börja gå i grupp! Vilket jag antagligen ska börja med nästa vecka :D när jag har kommit igång ordentligt igen :)

Sommaren 2013 kommer bli min sommar ;)



Pernilla Henriksson

Vad för grupp? :)

Svar: Jag vill prova på både spinning, bodyfight, step up och kettlebells :))
Emelie

2012-11-05 @ 15:56:55
URL: http://pernillahenrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious