Måndag = Cardioday

  2012-11-12 / 19:52:33 / Träning /
Ny vecka och motivationen är på topp :D körde ett svettigt och jävligt intervallspass och lite armstyrka på gymmet efter skolan. Känns underbart i hela kroppen ;) kände mig jätteäcklig efter passet, svettig och röd i hela nyllet, ser inte så farligt ut på bilden men jag var inte speciellt vacker måste jag påstå :P men ni vet vad man säger: If you still look cute after a workout you didn't work hard enough ;)
Måndagar betyder också uppladdning inför veckan, så jag och mamma åkte till Willys och plocka till oss diverse frukt, grönsaker, nötter, rågbröd, keso, ägg och annat nyttigt (Y) mamma gjorde något av det bästa jag vet också till middag ikväll *.* ungsbakad lax med philadelphiaost blandat med lök och rom. Till det hade vi ris, en wok på rotfrukter och grönsaker och broccoli. Love it!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious