KOBETE

  2012-11-26 / 13:01:17 / Allmänt /
Jag vet inte om det är för att jag är trött eller för att det är för någontinf annat, men när jag loggade in på bloggen och jag ser den här bilden, typ dog jag. Min blogg har förvandlats till ett kobete xd så jävla random:
 
För övrigt har jag en lektion kvar innan jag kan pallra mig ner till gymmet och försöka prestera... tycker att jag har gjort ett utomordentligt val att lägga kondition på måndagar, men det är den ända tiden i veckan då jag hinner. Och typ den ända gången i veckan som jag är skittrött -.- men det är bara att bita ihop. 
Puss på er snyggingar :D 


Pernilla

haha joo för sådär stog det när jag skaffade min blogg! Jag ba wtf?

2012-12-01 @ 18:23:11
URL: http://pernillahenrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious