KAN INTE SOVA

  2012-11-18 / 09:39:16 / Allmänt /

Anledningen till att jag är uppe nu?! Det skulle ni bra vilja veta va? ;) jag också kan jag berätta! Jag vaknar ALLTID runt 9 på mornana på helgerna oavsett när jag gick och la mig.. Jag blir så trött på mig själv :( Nathalie kan sova till ett, men jag vaknar jämt vid nio och är klarvaken -.-

Sen hade inte jag velat sova till ett, då har man ju slösat bort halva dagen, men om man ändå inte ska göra nått den dagen kan jag väl iaf få sova till 10-11? Nej, min mentala väckarklocka står på 9 och den verkar inte ha några planer på att ställa om sig.

Så jag säger godmorgon :) får väl pallra mig ur sängen snart och gå ner och käka frulle :) PEACE




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious