JÄVLA FLYT

  2012-11-27 / 19:25:27 / Allmänt /
Matchen som egentligen skulle ha börjat tjugo över sju är nu framflyttad till åtta -.- och den har redan blivit framflyttad två gånger. Egentligen gör det inget, för jag vill ju förståss att HV ska få så bra förberedelser som möjligt innan match så de kan prestera 110% som de bör göra idag. Men av själviska skäl vill jag att den ska starta NU :(
 
Så under tiden sitter jag och underhåller mig med Magnus Betnér IV.. har haft skitsvårt för honom innan, men efter jag såg hans youtube-klipp där han prata om SD har jag nog ändrat lite uppfattning om honom, och nu när jag sett ca 1 timme av en föreställning av honom fattar jag hur jävla smart han är. Han har så mycket åsikter om saker och ting som är så jävla rätt! Håller med honom i allt till 100%
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious