I HATE THIS PART RIGHT HERE

  2012-11-27 / 17:06:00 / Allmänt /
Arg, ledsen och upprörd över en viss anledning.. just nu mer arg än ledsen. Och när man är arg och kedsen över en sak, börjar man tänka på allt annat i livet som hänt eller inte hänt som man på något sätt blir arg eller ledsen på, så det som kanske inte inte var så farligt från början förstärks nått så enormt av all annan skit... Inget jag väljer att ta upp här i bloggen, men av just den här anledningen kanske uppdateringen blir lite fattig idag och imorn.. Längtar nu bara till att hockeyn kan börja så att allt dåligt och tråkigt kan försvinna. Matchen som spelas kommer i typ bli 4 perioder p.g.a. att matchen som avbröts när Oscar Sundh blev skadad ska spelas klart idag. De spelar alltså mot Luleå Hockey. Vill ni läsa mer finns det är läsa om på www.hockeyligan.se
 
En sån lång match är nog just vad jag behöver också, får mina tankar på andra håll och bara njuta av hockeyn. Dock är matchen försenad........ men vad gjorde jag innan jag upptäckte hockeyn när jag va nere? Jag avreagerar mig på gymmet, men dit kan jag inte gå klockan sju på kvällen, speciellt inte när jag tränat stenhårt i 1.5 timmar på morgonen. 
  Får helt enkelt tacka Hv71 (och på ett sätt alla motståndarlag) för att ni finns och förgyller mitt liv! Jag glömmer heller inte mina vänner som jag vet att jag kan berätta allt för när det behövs. Utan er hade livet varit oumbärligt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious