RANDOM

  2012-11-20 / 19:28:00 / Allmänt /
Precis hemkommen från mötet nere i SSU-bunkern. (Mycket intressant, och jag blev upplyst om en hel del jag inte visste om hur SD och S politik såg ut, fick också en hel del idéer oc tankar planterade i skallen, rolig och intressant kväll men andra ord) Det kanske inte blir så tråkigt och jobbigt att försöka engagera sig lite i politiken som jag först trodde :)
 
Jag hann iaf precis komma hem och kasta i mig lite mat innan jag satte mig vid tv:n, och vad händer 1:58 in i matchen? Jo Timrå gör 1-0, men Krog kvitterade snart. Timrå är dock det dominerande laget, då de utan tvekan är sugna på revanch efter förlusten i Kinnarps i tisdags. Hv kommer få kämpa för att vinna den här matchen. Men Louma tynger ner dom lite tycker jag, Han är vanligtvis en väldigt duktig back, stor och stadig men under säsongen har han börjat fallera. Än så länge har han inte kommit med några genidrag, vi får hoppas att han börjar spela upp sig, alla spelare måste prestera på topp för att man ska kunna vinna en sån här match!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious