Fredaaaaaaa

  2012-11-02 / 13:06:36 / Allmänt /
Egentligen borde jag va ledsen över att det är fredag, det betyder att det bara är 2 dagar kvar på lovet efter idag:( men av någon anledning känner jag mig rätt glad :) förutom att jag inte kan röra mig en milimeter utan att det känns som någon sätter en kniv i ryggen på mig, men den börjar jag vänja mig vid nu :/
 
Kan vara också för att jag har huset för mig själv (i några timmar till iallafall) och kan göra vad jag vill! :D Längar tills jag får flytta hemifrån! Kommer aldrig släppa in nån där (hehe) jag ska bo där ensam tills jag dör :D (y) ingen som kan klaga på hur det ser ut, inga ungjävlar som skriker och trotsar och stökar till.... ååh kan tiden bara gå liiite fortare så jag kan sluta skolan, få ett jobb och flytta iväg ifrån den här äckliga lilla hålan :(
 
Whatever, passade på att fixa lite inför imorn ;) vi ligger lite efter och kommer fira Halloween imornkväll med god mat och MASSA mys :) så nu när jag ändå inte hade nått att göra. fixade jag ihop lite bajskorvar som kommer stå på buffén :D Älskar Halloween! Jag är emot och tycker väldigt illa om i stort sett alla högtider (jul, påsk, födelsedagar, nyår etc.) men Halloween är fan det bästa :D
visst ser dom goda ut ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious