FarsDag

  2012-11-06 / 12:00:00 / /
Farsdag är ju på söndag, och då hoppas jag att ni firar och visar era pappor lite extra kärlek :) Jag vet att jag kommer göra det iallafall :) Min pappa är en av de bästa personerna i mitt liv och jag älskar honom oändligt!
  Jag har sagt att iår kommer jag lägga mycket pengar på att få så bra julklappar som möjligt så jag kommer inte köpa nån så jättespeciell farsdags-present. Vet dock inte än vad han ska få men här kommer lite tips på vad ni kan fixa till era pappor :)
Alla pappor gillar mat!Och specielt pizza ;)
Jätterolig pizzaskärare för 165:-
 
En pappa som inte gillar att titta på tv är nog ingen riktig pappa ;)
Verktygslåda för tv-dosorna 169:-
http://www.roligaprylar.se/Tv-Tools.html
T-shirts med roliga eller snygga tryck går alltid hem (Y)
Finns i stort sett överallt i alla olika prisklasser!
För den lite mer händiga och kreativa, kan man köpa en bok där man kan skriva i och sätta dit bilder. Såhär står det på hemsidan:
Förutom fyll-i-sidor finns poesi-ord och scrapbookgrafik (ramar, illustrationer, bårder) att klippa ut och klistra in där man har lust. Det finns även plats för foto eller teckningar. Lite som scrapbooking med assistans!
De sidor man inte vill ha med river man helt sonika ut. (Smart!)
150 :-
Fin choklad sitter aldrig fel, köp en Merci-ask på ICA eller leta upp en fin belgisk choklad och slå in med ett fint snöre runt :)
60-200 :-
En sånhär morgonrock/badrock skulle jag lätt kunna köpa till pappa! Hur rolig som helst ju :D
375:-
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious