DUBBELMORAL

  2012-11-14 / 18:27:07 / Allmänt /
Dubbelmoral, är bland det jävligaste och äckligaste som finns och som existerar bland männskligheten. Personer med dubbelmoral skulle jag kunna sparka ner på två röda! Jag hatar det! Och speciellt när det gäller detta som jag strax kommer att ta upp blir jag så fruktansvärt förbannad att det ryker ur öronen på mig. Den här händelsen skedde idag och jag skriver det här ur ren vrede, så ursäkta om jag väljer olämlipa ord och uttryck. Kommer säkert "renskriva" den här imorn när jag har lugnat ner mig.
 
Jag har ju som ni alla borde veta vid det här laget, blivit jätteintresserad och tycker det är både kul och viktigt med träning och rätt kost. Jag har ju hållt på med detta sen i julas, alltså snart ett år, och det är inte förän nu på höstkanten som jag känner att jag ritkigt börjar få kläm på det hela. Jag vet hur mycket och vad jag ska äta och hur mycket, ofta och hårt jag ska träna för att min kropp ska må så bra som möjligt.
 
I sommras och även ett tag efter sommaren måste jag erkänna att jag inte tog speciellt bra hand om min kropp, jag tränade lite för mycket och åt lite för lite. Det har gått upp för mig nu i efterhand och det är nog anledningen till att viktminskningen gick så snabbt i sommras, och det var något som jag fick höra av en viss person, jag kommer inte nämna några namn. Hen sa hela tiden till mig att äta mer och att jag faktiskt kunde unna mig något gott, så som godis eller liknande på helger, hen sa jämt till mig att äta mer kolhydrater (då jag skurit ner på även det ganska mycket).Jag trodde då att den här personen hade koll på hur man skulle äta och röra på sig för att må bra, eftersom hen sa till mig hur man skulle göra!
  Men nu på sista tiden har den här personen börjat äta mindre och mindre, äter nästan inte kolhydrater längre, äter inget varken innan eller efter hen har varit på gymmet och en dag hade hen ätit ett mål till lunch PÅ HELA DAGEN! och tränade sen 1 timme på kvällen. Och när hen hela tiden har sagt till mig hur man ska göra och leva och nu helt plötsligt gör precis tvärt emot vad hen har sagt blir jag så ARG att jag tror jag spricker. Den här personen har ganska stor inverkan på mitt liv också så det blir bara ännu mer fel.
 
Jag vet inte vad jag ska göra, jag är så arg att jag vill ta sönder något riktigt jävla våldsamt nu! FÖR DEN HÄR PERSONEN LYSSAR INTE PÅ MIG!
 
Så nu har jag skrivit av mig lite, med MJ musik i jävlig hög volym i lurarna. Funkar jämt när jag är arg!
 
   
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious