ÄR EN BLOGGPAUS DET BÄSTA?

  2012-11-29 / 18:59:40 / Allmänt /
Verkar vara nere i en riktigt svacka nu, vet inte vad det beror på egentligen. Kylan, snön och att jul snart är här kanske, ska väl inte klaga mer på det men jag tror min kropp på nått sätt förbereder sig på ännu en stor besvikelse. Men jag tänker att jag kanske borde ta en liten bloggpaus tills jag får en liten gnutta av glädje tillbaka i kroppen. För just nu känns det som det ända jag gör är att klaga? Visst det är min blogg och mina regler, men hur kul är det att bara läsa inlägg om hur fittigt den personens liv är och hur trött hen är på allt och alla. Vad säger ni?
  Har fortfarande inte bestämt mig, men just nu känns det här som det bästa både för mig och för er... Jag kommer finnas kvar på twitter dock, uppdaterar där ganska ofta, används kanske mer som ett sätt att RT HV71 tweets, JK! nerrå men, där finns jag under den tiden som jag isåfall inte bloggar.
 
Jag medelar er om hur vida den här bloggpausen blir av eller inte imorn, tills dess:
klicka på bilden för att komma till min twitter
 
Nu blir det hockey! Hv71 hemma mot gnaget! Fasth är äntligen tillbaka, dock har Fanten dragit på sig en fraktur på tummen -.- bra lirat polarn! ;) bokstavligt talat! så +/- 0 skulle jag säga :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious