Sjuuk :(

  2012-03-12 / 15:47:43 / Allmänt /
Fick lov att stanana hema idag, p.g.a mitt lilla virus som tydligen inte vill lämna min kropp :(
Men imorse, eller tjugo i tolv, när jag hade vaknat tre gånger om och tvingat mig själv att somna om för att jag skulle få lite sömn. Så gick jag upp och gjorde godaste och nyttigatse frukosten ;)


Det ser ju inte lika gott ut som det va, men det va suuupergott!
* Special K
* 1/4 Mango
* 1 Banan
* 4 jordgubbar

och voila! e god och supernyttig frukost :) och på tal om att va nyttig så har jag nu gått ner exakt 4 kilo sen nyår (Y) :D jag börjar närma mig min drömkropp nu :) tror ni jag komer klara det fram till sommaren? :)

Men det värsta med att vara sjuk är ju att man inte kan gå till gymmet -.- eller det värsta är väl att må dåligt men det näst värsta då ;) så jag får allt ta och vänta till jag blir frisk och kan ge mig av mot lilla underbara hälsofabriken igen. och då jävlar! att man alltid ska vara mest sugen på att gymma när man är sjuk -.-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious