Konditionspass..

  2012-03-06 / 19:43:07 / Allmänt /
Jag tror att efter varje konditionspass jag har så säger jag "jag har aldrig svettats eller varit såhär trött i hela mitt liv" men idag menar jag det verkligen! Dock kom jag ihåg att ta med mig en handduk till gyet idag så jag kunde torka bort svetten mellan varven men när jag tvingade mig igen den sista minuten och kände i stort sett bara för att lägga mer ner och dö när jag va klar. Orka knappt prata, eller lyfta vattenflaskan och dricka -.- men så jävla skönt det är nu när man kommer hem! Jag visste att det skulle hjälpa när jag va så taggad som jag har varit idag :) 
Dream body, here I come!


Nu ska jag gå och ta en dusch :) jag återkommer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious