Jeans...

  2012-03-05 / 19:30:40 / Allmänt /

Det kändes väldigt bra för att vara måndag idag måste jag säga, jag vet inte vad det är. Allt bara kändes bättre, förutom att det va betydligt kallare idag än förut :(

Jag har utökat min garderob lite med lite jeans plagg, eller en jacka och en väst iallafall, pappa har varit underbar oh låtit mig låna hans gamla jeansjacka. Den är jätteskön och det är skitsnyggt när den är en aning oversize.

Jag fick också Annas gamla jeansjacka, men den klipte vi av ärmarna på (Y) blev skitsnyggt som väst! It's called recycling my friend ;)



Jag är också enormt sugen på att gå till gymmet NU! men jag får hålla mig till imorn... och jag hoppas och ber att jag är lika sugen imorn -.-




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious