Haft en liten...

  2012-03-28 / 21:41:19 / Allmänt /
Jag har haft en liten nostalgitripp såhär på kvällskvisten, fast egentligen vet jag inte om jag kan kalla det så. Antagligen inte, jag hamnade på nått konstigt sätt på videon där Kevin Costner höll ett tal på Whitney Houstons begravning :'( och var där efter tvungen att gå igenom en hel jävla massa videos från "hennes" tid! Och det är så synd att hon hamnade nere i drogträsket och all den skiten.. hon va världens vackraste kvinna när hon va ung, hon förstörde både sin röst och sitt utseende :(


Och tack vare Titanic reklamen som går på spotify så var jga ju tvungen att lyssna på My Heart Will Go On och jag spricker snart av excitment inför den 12 april när den släpps igen på bio i 3D, jag kommer skämmas ihjäl, eftersom jag kommer snörvla och tjuta som en unge, men jag längtaaaaaar så jävla mycket! Det kommer bli så jävla kul! Älskar den filmen! En av mina absoluta favoritfilmer genom tiderna!!! No Doubt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious