BIRKA

  2012-01-08 / 01:16:00 / Allmänt /
Nu är vi hemma (har iof varit det en stund) resan har varit galet kul, och man bortser från oron som inte ville släppa! Vte inte vad jag oroade mig över, så jävla töntig.. men men... som sagt, bort ser man från att jag gick och va orolig så hade vi det skittrevligt och askul! Vi dansa, sjöng, flängde runt, drack drinkar och hade allmänt jävla kul! Det nådde defentitivt upp till mina förväntningar eftersom det va första gången jag åkte kryssning (:$)

Nu har vi bara satt oss och tagit det lugnt, kollat på film och käkat snacks.. Jag har dock käkat mango och hallon och liite chips -.- så duktig har jag varit :D





Blev inte överdrivet mycket bilder...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious