Usc Usch Usch :(

  2012-01-05 / 19:47:51 / Allmänt /
Känner mig hemsk som inte har bloggta på såhäääääääääääääääär länge typ :( förlåt, men internet på mobilen hemma hos pappa den senaste veckan har i stort sett varit helt död.. så blogg.se appen vägrar att fungera och jag kmr knappt ut på internet heller :( men jag är så jävkla glad att ni stannar :') älskar er mina überfina underbara läsare! PUSS på er!

Jag hoppas erat jullov (vilket jag antar ni har) har varit, och fortfarande är! Det är ju inte slut än :) Nytt år och nya förhoppningar! Detta ska bli mitt bästa år hittills ;) förra året var ju inte precis dåligt men nu har jag lovat mig själv att bli mer sund, käka mindre skräpmat och träna mer :D och än så länge ser det ut att gå ganska bra för mig ;) dock har det ju bara gott 5 dagar in på det nya året men what the eff :D

Glöm inte bort att jag älskar er! PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious