söndagveckafyra

  2012-01-29 / 15:10:16 / Allmänt /

Usch, jag tycker inte om söndagar, allt man gör är att ligga och tänka på att det är måndag imorn :( vilket är fKLVDKLFM,FD,N,MGRH,RTYKJ  men men -.- Adam, Nathalie, mamma och jag drog en sväng i pulkabacken förut xd egentligen hatar jag snö så fett ovärt med adam va så glad så det va kul att åka med honom :) egentligen skulle jag ut och springa idag, men efter att springa upp och ner i pulka backen med en tung 4a åring på snowracern tar på krafterna, så det blir dagens motionspass :)

När vi kom hem satte vi oss direkt och börja prata om resor *.* vill åka iväääääääg! kmr inte bli förän i  april dokc -.- så jag får hålla mig i några månader till! Börjar redan tagga...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious