Har inte bloggat....

  2012-01-15 / 21:10:20 / Allmänt /
Har inte bloggat på hela helgen, för jag har helt enkelt inte orkar och haft lusten... är inte på direkt bra humör nu heller.. har variti stan och kollat på bio idag och käkat go mat! Har nog egentligen ingen större anledning till att vara på såhär dåligt humör, men det är nog helt enkelt att jag saknar mamma och Adam lite :( och så är det ju måndag imorn igen och jag måste till skolan!

Jag lovar jag skulle kunna ge bort allt jag äger och har för att slippa skolan, börja jobba eller vad som helst bara jag slapp gå i skolan, fy fan vad jag hatar det! Det är inte så att det handlar om min klass eller liknande, mina kompisar jag har där är helt underbara och jag är hur glad som helst för att jag börja på Klara och lärde känna dom.. men det är vissa lärare jag bara inte orkar med, plugga är rent ut sagt en pain in the ass och att behöva gå upp varje morgon för att göra något som man så innerligt hatar gör ju inte att motivationen förstärks riktigt!

Jag trodde att gymnasiet skulle bli kul, intressant, spännande och ge mig nånting här i livet.. visst, kompisarna gör en liten del av dagarna roliga, men jag känner inte att någon av de andra punkterna uppfylls ALLS! Jag önskar bara att jag kunde hoppa av och börja jobba eller iallafall kunna komma in på Klaras internationella skola och plugga i London, det skulle ge lite omväxling och jag kanske inte skulle vara lika skoltrött -.- men jag får väl härda ut....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious