When we were kings, of little things...

  2012-02-03 / 15:45:48 / Allmänt /

Jag hade helt glömt bort att jag skulle till tandläkarn idag, så jag gick på redaktionsmötet och brainstorma lite (?) och va sen tvungen att åka hem till åtvid igen! Blev en aning frustrerad eftersom jag då hade släpat den ca 40 ton tunga väskan med mig hela vägen dit för att vi ska till pappa idag!

När jag suttit och oroat mig i väntrummet i typ 15 minuter och jag äntligen får komma in säger han att han inte behöver göra nått, och jag får gå hem -.- va inne i det rummet i Max 1 minut -.- värt!

Men sen gick jag iaf hem och lagade en favorit i repris :) jag måste döpa den maträtten, ska laga den varje dag när jag flyttar hemifrån ;) eller?

Nu Sitter jag i bilen och ska göra ett kort stopp i stan innan vi drar ut till landet :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious