What doesn't kill you makes you stronger!

  2012-02-07 / 19:44:34 / Allmänt /
Jag hatar att jag alltid får sånna självförtroende dippar på kvällarna :( och de blir fler och fler även på dagarna, jag har nämnligen kommit till en insikt om en sak som har gjort att jag har fått ännu värre självfötroende speciellt när det kommer till mig kropp. Jag vet att jag har uppmuntrat er innan att man inte ska bry sig, och jag önskar att jag va en av dom personerna som inte brydde sig, men nu är jag inte det... verkligen inte :( och jag hatar det! Det var längesen, riktigt längesen jag kände mig nöjd med mig själv... och jag kommer säkert i stort sett aldrig bli, för jag kommer aldrig gå ner i vikt :@ jag har gått ner ett kilo en måndad! Är det lite eller vad? Jag blir så jävla frustrerad... jag käkar inget godis, inget vitt bröd, eller det jag anser onyttigt (förutom nått glas läsk och nötter på helgerna) men jag ska fan sluta med det med!

Jag vill bara bli smal och snygg och inte känna mig fet och äcklig så fort jag vaknar :'( Usch... men jag ska inte låta er läsa mig klaga på mitt liv, min kropp eller va fan! fortsätt nu med era lyckliga liv :P



 D':



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious