Tordagen...

  2012-02-11 / 14:22:13 / Allmänt /

Jag hann inte med att blogga igår, jag satt min novell till skolan i ett par timmar igår och blev så trött på att skriva att jag inte riktigt palla att skriva ett inlägg här + att kabeln mellan datorn och mobilen var "borta" så jag kunde inte lägga in bilderna. Men det gör jag nu :)

Måste bara säga med att jag har fått skiitmycket komplimanger för håret, jag tycker det är jättejobbigt att få komplimanger, men jag blir jätteglad även fast jag kanske inte uttrycker det så :)

Hon börjad med att bleka hela håret, och det kändes skitkonstigt när jag fick se resultatet av bleknigen eftersom jag aldrig har varit ljus förut :O kan dock inte säga att det blev speciellt snyggt :O


Sen la hon i den röööda färgen :D

Och detta blev resultatet :D

klicka på bilderna för att få se dom i större storlek, jag la in 3 oika bilder eftersom färgen inte gör sig rättvis på bild :( men där har ni ungefär :D

Efter att jag varit hos frissan så mötte jag upp Aleksandra, Amanda, Vickis, Emelie och Martin vid Ghingis (godaste maten) och firade Aleksandra lite :) som blev 17 IGÅR :D 
 

fuskade lite och tog en brownie bit och lite chokladmousse :(

Toppen kväll :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious