No matter what we party tonight...

  2012-02-28 / 21:21:27 / Allmänt /
Svettades äckligt mycket på gymmet idag och klarade knappt av att andas så äckligt jag luktade. Fyfan, men nu i efterhand är det feeetttt skönt! Älskar att ta ut mig på gymmet och sen komma hem och ta en låååång varm dusch. Då kan jag inte klaga.

Vi hade 10 grader i skuggan här idag med när jag kom hem från skolan, och nu har jag plockat fram vårjackan och komer nu mera använda den istället, jag tar ett kort på den imorn innan jag går til skolan. Egentligen är det ingen jacka utan två tjocktröjor jag satt ihop, men det blev skitsnyggt så jag behåller den så och använder den som jacka ;) Gu' så finurlig jag kan va ibland.


No more...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious