Me against enemies, me against friends...

  2012-02-08 / 07:39:39 / Allmänt /

God morgon alla pigga och glada :)
Jag är bog också på lite bättre humör nu än vad jag var igårkväll, men jag ångrar inte inlägget och jag står fortfarande för det jag skrev!

Hopp, idag är det onsdag :) var ju meningen att jag skulle till gymmet idag... Men såklart så ville mitt öde nått annat med mig och jag blev bara ännu sjukare, vilket gör att jag inte riktigt vågar gå till gymmet, vill ju inte va sjuk hela våren helleeerrr!

Men förhoppningsvis så kommer jag hinna träffa lite Goa saknade människor här i åtvid :) vi får se hur det blir :)

Nu sitter jag på bussen och kommer somna när som...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious