Försöker skaffa lite blogginspiration?

  2012-02-06 / 20:11:52 / Allmänt /

Vart har den tagit vägen, min blogglust, eller rättare sagt all inspiration till att blogga... jag läser andras bloggar och jag tycker min framstår som världens tråkigaste amatör blogg ever :( jag är glad för alla mina fina läsare, men varför vill ni läsa min blogg? :o

Hamna väl i nån sur svacka här på kvällskvisten, jag har inga pengar, det är kallare än någonsin ute och jag hålelr på att bli sjuk :( df kommer jag inte kunna gymma den här veckan -.- den ända veckan jag kan gymma gratis inne i stan och kan komma ifrån Hälso-helveten här i lilla jävla åtvidaberg. Varför bor jag här? Jag orkar inte med åtvid, sverige eller europa längre... jag måste komma härifrån, jag måste få upptäcka varmare breddgrader :(

Nu ska jag gå ner och ta mig själv en kopp te eller nått annat varmt för halsen :( hata va sjuk :( man sitter med varmaste mjukisbyxorna och tjockis tröja ....

vem har bästa webcamen då? :O




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious