TJOCK OCH GLAD

  2012-12-13 / 23:04:15 / Allmänt /

Nu har jag ätit mat så det räcker fram till nästa år egentligen :) men det lär bli fler julbord... Och jag känner att jag håller på att bli frisk så jag borde snart kunna gå till gymmet igen, nästa vecka kan jag nog köra igen som vanligt igen om jag har en jävla tur :D

Resan till att bli korthårig startade idag oxå :) 20 åkte av såhär på kvällskvisten innan jag gick och la mig :) benan är ändrad med så nu har jag tillbaka min snedbena :) och jag känner att den Emelie som jag egentligen vill vara är tillbaka :D nu få vi se när nästa klipptillfälle blir, då åker ytterligare 15cm ;)

Fick en idé om att jag skulle färga håret lila också.... Men vi får se hur det blir med det ;) Godnatt! :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious