SJUTTONDEDECEMBER

  2012-12-17 / 16:36:14 / Allmänt /
Äntligen är jag igång igen efter en sjuk-vecka, jätteskönt att äntligen få gå till gymmet igenich köra lite. Körde lite lugnt dock, 40 min kondition (15 min powerwalk, 10 min intensiv spinning och så sprang jag i 15 min) och arm/axel-styrka men ändå blev jag svettig som en gris och tröjan kleta fast på ryggen, äckligt som fan! Men så jävla skönt att va igång igen :D
 
Det är lagom att jag kommer igång den här veckan igen och så blir det minst en vecka uppehåll under julen, då jag kommer vara hos pappa och jag har VÄLDIGT svårt att tro att någon i den familjen är villig att åka in till stan och träna med mig :/ men vi får se, förhoppningsvis kommer jag iväg nått.
 
Nu sitter jag och petar lite i en uppstats om ätstörningar jag skriver i ungdomskulturer, och försöker förklara för mig själv att jag måste plugga till svenska provet i ordklasser imorn! Japp, prov sista veckan innan lov, Tack så hjärtligt Annica, verkligen -.-
Ho' äh så vocker dän där flicka Waller, se pånah ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious