LUNCH

  2012-12-21 / 15:27:00 / Träning /
Fan vad jag kan alltså ;) jag är så jävla bra på att göra god mat av nått enkelt, höhö! 
Idag fick det bli broccoli, äggröra, tomat, ärtskott, gurka, keso och en rök/kalkon röra gjord på soya och sambal garlic och lite kryddor. Till det tog jag ett av mina hemgjorda knäckebröd med ost och ett stort glas vatten (Y) 
 
Tänkte att jag skulle skriva upp hur mitt benpass såg ut med för den som är intresserad, kan lova att man får träningsverk så det står härliga till efter ;) 
 
Värm upp 10-15 minuter på crosstrainer
15 x3 Squats (med vikter)
5 jump squats 
15 x3 sumo squats (med vikter)
20 x3 walking lunges (med vikter)
20 x3 benlyft bakåt (med gummiband) 
15 x3 kissande hunden (med gummiband) 
15 x3 höftlyft
10 x3 rumplyft mot taket
15 x3 donkey kicks 
15 x3 liggande squats (maskin)
15 x3 maskin för höfterna 
Varva ner 7-10 minuter på cykel
Stretcha
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious